MIME-Version: 1.0 Content-Type: multipart/related; boundary="----=_NextPart_01C90C82.472B9490" This document is a Single File Web Page, also known as a Web Archive file. If you are seeing this message, your browser or editor doesn't support Web Archive files. Please download a browser that supports Web Archive, such as Microsoft Internet Explorer. ------=_NextPart_01C90C82.472B9490 Content-Location: file:///C:/C9021148/f.kherad.AzAmaagh.htm Content-Transfer-Encoding: quoted-printable Content-Type: text/html; charset="us-ascii" - 1 -

    - 1 -

 

        =          از اعماق- آنها هستند ، پس آنها می اندیشند

        =             &nb= sp;        اما به سبک خود می اندیشند

&nb= sp;


     اک&#= 1576;ر  : سلام اصغر خَره

     اص&#= 1594;ر: سلام اکبری گاله پاره؟ چ= 607; جوری؟ میزون= 40;؟

     اک&#= 1576;ر  :آره خوبم. روبراهی؟ راسی اصغری ا= 608;ن آقاهرو که او= 606; ور خیابون رد میشه می بینی= 567;

     اص&#= 1594;ر: آره می بینم. چطو مگه؟

 5&= nbsp; اکبر  : یه جوریه. لایت چسبکه. یه بار ازاین ور خیابون رد شد. بفرما زدم. بد جوری نیگا= 605; کرد. گفت: بله آقا؟ به         =          بخ= شید؟ بهش گفتم قربونه مرام= 78; داش. من که چیزی ندارم ب= 607; بخشم. حالیم نشد مسخرم می کنه یا گیجه؟          =            &#= 1605;طلق ازش خوشم نیومد. 

     اص&#= 1594;ر: خره اون یه شاعره. تو اصلا ً کی هستی که ازون خوشت بیاد یا نیاد. کلی  سواد داره. درس خوندس. کتاب         =        نوش= 8;ه تو که دست ِ چپو راستو نمی  شناسی به چه حقی از اون خو&#= 1588;ت نمی یاد؟     

10 <= span style=3D'mso-spacerun:yes'> اکبر: گفتم که یه جوری یه. نمی دونم بگم چه جوری یه. زبون&#= 1605; نمی چرخه بگم

     ها&#= 1578;ف: او نمی توانس= 578; احساساتش را بیان نماید. ب&#= 1740;ان احساسات نیازمند اشراف به ادبیات و زبا= 606; مادری است. او سه         =      هزار سال است بی سواد است.

      ا= 705;بر  : مرگ م= 606; جدی میگی؟ شاعره؟ تو شعراشو خوندی؟

      ا= 589;غر: نه بابا من که نخوندم. این آقایه حسینی = 548; کارمند بانک سره کوچه، یک= 740; از فامیلامونه. اون می گفت         15           =  داشمون شاعره. مثل اینه که می شناسدش. شاید شعراشو خونده.شاید م= 548; هم پیالش باشه. آقای حسینی          =             &nb= sp;   می گفت: این یارو کله شم بو قورمه سبزی میده. هم به پرو پاچه ی شاه پیچیده ه= 605; برای  ِ این آخوند= 575; لغز          =             می  خونه . مثل اینکه مواظبش هم هسن.

     اکبر :  خوب من که به پرو پاچه ی تو می پیچم و تو هم به پرو پاچه ی من می پیچی این آقای شاع= 585; هم به پروپاچ= 607;         =         دولت&= #1740; ها می پیچه، پس ما هم می تونیم به پروپاچه ی آقای شاعر به پیچیم. می دونی یه روز که از جلو       20        =    مغازه  رد شد می پیچم به پرو پاچش. بهش می گم ، داش مطلق ازت خوش= 605; نمی یاد. فکر می کنی چی بگه؟

 &n= bsp;         =     نخابون&#= 1607; بیخ گوشم؟

      ه= 575;تف: اکبری اون پروپاچه پیچیدنو میگ= 06; انتقاد. تو هم می تونی انتقادکنی. اونا انتقاد= 08; تحمل می کنن. عجب هاتف         =          گی= جی هستم. یادم رفت که آدمها اصوات زیر 10 دسیبلو نمی شنوند.

     اص&#= 1594;ر: من چه میدونم چی بگه؟ شاید &#= 1582;وشش نیومد. من که نمی شناسمش. پسر خاله م که نیست. اونم منو نمی        25        =    شناسه.  اصلا  ً  شایدم نباید به پروپاچه ی شاعرا پیچید. شاید خودشون بتونن برای ه= 605; لغز بخونند ولی ما        =            بتونیم نمی = 583;ونم. اینو باید از آقای حسینی بپرسم. 

              =  آقای حسینی میگه اونا یه جوری می نویسن که دولتیها حالیشون نشه. کلی رمزی می نویسن که بتونن         =             &nb= sp;    کتابشو= ;نو چاپ کنن. بعضی وقتها 3000تا کتاب چاپ می کنن. بعد ا َن آقا میگه از اونا خوشم نم= 740; یاد.   =

30 &= #1575;کبر  : خفه خفه! خب اگه اینا رمزی بن= 608;یسن، آدمایی هم مث= 604; آقای حسینی ت= 608; هم نمی تونه بفهمه. باید یه توضیح         =             المسائل گذاشت جلوتا فهمید چی میگن.

     اص&#= 1594;ر: خوب دیگه اون جوری شعر رمز= 740; گفتن هم سخته. همه هم که  نباید بفهمن. باید حداقل ده دوازده کلاس سواد         =            &#= 1583;اشته باشی. ببین خودم یه شعر گفتم عینه راحت الحلقومه هر که یه جو سواد داشته باشند می فهمه.

        =          شمع  و  گل=   و پروانه و بلب= 604; همه  نشئه        =              باغ و چمن و  سوسن  = 8; ریحان همه   نشئه=    

35        =      ما نشئه  و مخلوق سماوات=      همه  نشئه           =          خا= 604;ق   متحیر=   شده  از  این  =  همه      نشئه    

        =         تابوت  مکافا= ت   درونش  همه       نشئه        =              = 5;ی   نعش  بلند شو   تو ببین این همه  نشئه<= /o:p>

   &n= bsp; اکبر:    حال&= #1575; چی می خای بگی &= #1607;مه ما نشئه ایم؟

   &n= bsp; اصغر: خوب الاغ من که به این روشنی نوشتم بازم سئوال میکنی= 67; خیلی خری. البته ما دو جور نشئه داریم یکی        =              نشئگی که از سیخ و سنگ میاد. همین بدبخت بیچار= 07; های این ور و اون ور ولو. به اون آدمهای سوسول    40        =      ما بهترون میگن نگاه ترحم آمیزتو= 06; بخوره تو سرتون  همین آدمهای گوهی مثل شما مارو به این روز        =             &nb= sp; انداختن   . یه دسته هم نشئه داریم که نزد= 607; خمارن خودشو= 06; هم نمیدونن نشئه هسن.

     اک&#= 1576;ر  : منم ی= 607; شعر گفتم رمز= 740; هَس.اگه حالی= 578; شد شاهی،

        =       شاعر که خود= 605; باشه می فرما= 583;:

        =        من اکبرم، اکبر بونه گ= 40;رم       ž= 5;فت ام تو حوض آب اومده تا زا= 06;وم

        =             &nb= sp;            =         - 2 -

45   اصغر: ا َن آقا این که قافیه نداره.

         اکبر  : به من چه آب ح= ;وض کم بود.

        اصغر: ای بدبخت شعرتم زیر شکمیه. خاک بر سرت.

         اکبر  : حالا شیکم خوب شد زیرش بد شد. تو از کجا می دونی اونا از این شعرا نمی گن؟ اونا هم دل دارند. شاید        =            بین خودشون از این شعرا رد بدل کنند. تو از کجا می دونی؟

50    اصغر: خُبه ، خُبه تو اون گاله رو ببند= 548; من عصر می رم از آقای حسین= 740; اطلاعاتی را= 80;ب شعر می گیرم تا تو         =             خره  روشن بشی.بپرسم که آیا اونا هم شعر های زیر شکمی می گن یا نه؟

       = 07;اتف: اصغری به اون اشعار می گن اشعار اروتی= 05;.

 

        =             &nb= sp;            =             &nb= sp;            =            روزبعد

      ا= 589;غر: اولاخ جان بی= 575; بتمرگ تا برا= 578; روشن کنم شعر چی هست.  اون سئوال های زیره شکمی تورو نپرسید= 05;   .   55        =      بابا کلی احترام داره نمیشه که این سئوالهارو ازش پرسید. بع&#= 1590;ی از چیزایی که آقای حسینی  گفت          =             &nb= sp;   نوشتم.خ= 40;لی از چیزاش هم نمی فهمیدم. راجب شعر یه چیزایی گفت، برای یه لحظه انگاری حواس= 05; پرت شد.         =       حواس= 05; رفت سره چکه کردن سقف ِ مغازه. مثل اینکه داشت خاطره تعریف می کرد. از شیکار و شیکارچی         =        حرف می زد. نفهمیدم از شیکار آهو حر= 601; می زد یا از شی&= #1705;ار لحظه. پیش خودم گفتم مگ= 607; میشه آدم لحظ= 607;         =           ر&= #1608;  هم شیکار کنه؟ دیگه سئوال نکردم. سه می شد. می فهمید مثل  ِ تو خرم. آقای حسینی می گفت اولین     60        =     چیزی که  شعر لازم داره قافیه س  که شعž= 5; تو نداشت. 

      ا= 705;بر  : مشدی یه بار که گفتم آب حوض کم بود  قافیه ی مار= 608; بهم زد.

      ا= 589;غر : خفه . گوش کن. و= 85; زیادی نزن. آقای حسینی گفت هر شعری  مُطل= 616;ع (1) داره بعد هم <= b>رُوی (2) داره. مُطلع <= span style=3D'mso-spacerun:yes'>        =         یعن= ;ی اینکه مطلع باشی. یه چیزی هم راجب روی گفت، نفهمید= 05; چی گفت.  نفهمیدم گف= 78; روی یا مس. حال&= #1575;        =           اونو ول کن. بی خیال.

65      اکبر : اونو ول کن ، اینو ول کن، اونو بی خیال. برو بابا، بی خیا= 585; ماس و  خیار نمیشه= .(3) تو که اصلا ً چیزی                حالیت نشده که. 

     اص&#= 1594;ر: خفه . گوش کن. گفت شعر ها هم چند جورند. غزل هس همون غزلهای کوچه باغی که می خونیم همون         =            غز= 604;های حافظ و سعدی.قصیده ه= 587; مثل همون لیل= 740; و مجنون و یا قصیده ی حسین کرد شبستری. رباعی هم         =         هس مثل همونهای= 40; که داشمون خیام گفته. یه دسه ش هم هس میگن مَخمَس(= 4) یه سری ش هم هس میگه      70        =   مرسدس. 

      اکبر : مردک گُه مارو گرفتی. کس خل مرسدس تو شعر فارسی چکار م= 740; کنه. اشتباهی نوشتی.

      ا= 589;غر: نه جون اکبری مرسدس ِ

      ا= 705;بر  : بزار ببینم. کاغذو رد کن بیاد. د ی= الا معطل نکن رد کن بیاد.  

        =        اکبر کاغذ و از دست اصغر می کشه با سختی می خونه

75  اکبر  : آخه بدبخت گُه. تو یعنی درس خونده ی مایی. من ریدم روی اون 5 کلاس سوادت. اون گه که مرسدس نیس. <= span style=3D'mso-spacerun:yes'>        =       میم شو جدا نوشتی مرسدس می خونی. اون مَس= ;دَ  ِسه(5) =

     اص&#= 1594;ر: آره آره راس میگی یه چیزی شبیه مَسدَس بود.

     اک&#= 1576;ر  : خوب این دوتای آخری مَخمَس = 608; مَسدَ س  یعنی چی. نکنه مَخم&#= 1614;س همون مَخمَسِه باشه .

     اص&#= 1594;ر: نمی دونم یه چیزایی گفت نرسیدم بنویسم. یادم= 605; هم نموند. شاعرا خودشو= 06; بهتر می فهمند.

80  اکبر  : حالا نمیشه یه کمی ساده تر بگن ک&#= 1607; آدم خری هم مثل تو بفهمه= 567;

     اص&#= 1594;ر: حکما ً نمیشه دیگه . حتمن یه حکمتی داره

     اک&#= 1576;ر  : حتمن که  حکمتی داره. البته برای خودشون نه برای ما.

     اص&#= 1594;ر: تازه یه شعرهایی هست که خود آقای حسینی هم نمی تونه بخونه اونم از یکی دیگه می پرسه. می گفت شعر         =         نو داریم شعر سفید داریم.

85      ا= 705;بر   : منظورش این بود که شعرها= 740; سعدی و حافظ بیات و سیاه هستن؟

     اص&#= 1594;ر : کلی چیزای دیگه هم گفت که حالیم نشد. یکی دوتا ازو= 606; شعرهای نو هم برام خوند. یهویی سرم گی= 580; رفت.         =           م&= #1582;م شبیه چار شاخ گاردن چکش خورده شد. درس مثل اینکه چینی حرف می زد. ازش پرسیدم آقای حسینی         =         خان= ;مت شامو کی میار= 607;؟ گفت آمادس. رفت به خانمش کمک کنه. خداییش گشنم نبود. می خاسم قیچیش کنه.        =           صد رحمت به درسهای اکاب= 85;.

<= span style=3D'mso-spacerun:yes'>     --------------------------------------------------------------------= -----------------------------------------

     (1) مَطلَع: بمعنی بر آمد نگاه، جای یا جهت طلوع ستارگان. آغا= 586; کلام.در شعر نخستین بیت غزل و قصیده منظور         =            &#= 1575;ست. مطالع جمع آنست.

        =             &nb= sp;            =             &nb= sp;            =   - 3 -

     (2) ر&#= 1614;و ِی: ابر پر باران، آب فراوان و شیرین و سیرا= 576; کننده.ساقی، شخص عاقل و تندرست در اصطلاح شعری         =             &nb= sp; منظور حرف اصلی قافیه که مدا= 585; قافیه بر آنس= 578; می باشد. به عبارت دیگر روی آخرین حر= 601; قافیه         =             &nb= sp;   است  که قصیده به آن نسبت داده می شود. مانند حرف تا در کلمات هست و دست یا گل و دل .گاه قصیده        =             را به =   حرف آخر آن نسبت می دهند و می گویند، قصیده ی رائی= 607;، قصیده ی لامی= 607;

     (3) د = 8;ستان خاطرشان باشد  در گفتگوها= 40; عامیانه عمدتا ً پسرا= 606; ، یکی می گفت بی خیال دومی که نسبت به        =              اون مسئله ب= 740; خیال نبود می گفت:  بی خیار ماس= 578; و خیار نمیشه،=   در حقیقت خیال و خیار هم قافیه   می شوند

     (4) م&#= 1615;خَمَس پنج تایی، پنج گوشه،آنچه پنج پنج باشد. شعری که هر بند آن پنج مصراع باشد.        =             &nb= sp;       (5)م&= #1615;سَدَ س شش گوشه ، ش= 88; تایی. شعری که هر بند آن شش مصراع باشد.        =                  =      

 

 

نقطه نظرات  5 نفر ا= 586; شنوندگان حاضر در جلسه درباره نوشت= 07; های فوق:

<= span style=3D'mso-spacerun:yes'>      نظر 1

= 83;ر مورد نوشته ی اول: اول آنکه بین این آدمهاکه تو انتخاب کردی هیچ واقعیتی وجود ندارد. کدام میکانی= 05; یا آدم عادی        =             &nb= sp;          راجع به شعر صحبت می کند چه برسد به اینکه شعر نو را و شاعر را نقد کند. ولی دیالوگ=   در        =             &nb= sp;         نوع خود خوب است. ولی شخصیت ها بای= 583; پرداخته شون= 83; صیقل بخورند تا از تیپ در ب&= #1740;ایند و        =             &nb= sp;             شعاری نباشند. گویا تو داری در مورد استثنا= 69; ها صحبت می کنی در حالیک= 607; ادبیات استثناء را        =             &nb= sp;            عمومی می کن= 583;.   

 در مورد نوشته ی دوم: نمی شود از این لحظه به آن لحظه اعتقادات را به گوشه ای پرت کرد و " کافر " شد. اما سه        =             &nb= sp;            هزار سال بو= 583; باران نیامد= 07; بود قشنگ است. ولی چه می خواهی بگویی یعنی سه هزار سال است        =             &nb= sp;          که زن تحت ستم است یا چه؟

= 83;ر مورد نوشته ی سوم: زن بد در سرای مرد نکو...=

        =             &nb= sp;         دیدگاه مرد سالار و ضد زن سعدی را که برهیچ کسی پوشیده نیست را بررسی می کنی یا افشا        =             &nb= sp;          می کنی..... این دیدگاه تمام شعرای متقدم ماست حتی امروز....با این معیار ها بای= 583; تمامی ادبیا= 78;        =             &nb= sp;         زبان فارسی را تا فمنیست دور ریخت

 

&= #1606;ظر2

= 83;ر مورد نوشته ی اول: یادم میاد این شعر را چند سال پیش بعنوان جوک برام تعریف کردی.  به عق = 4; جن هم نمیرسی= 583; از        =             &nb= sp;         این بیت استفاده کنی = 608; بر اساس اون داستان بنویسی و  در لفافه حرفتو بزنی.        =             &nb= sp;               =             &nb= sp;      قبلا ً= ;  توجه نکرده  بودم  اما  تقطیع شعر اکبر هم درست در میاد. قافیه هم دار= 607;

        =                =  مَن- ا َک- بَ&nbs= p; - رَم - ا َک- بَ - ر ِه  - بوُ - نِه - گی- رَم 11

        =                رَف-  تَم - ت= 615; و- حوض- آب - اُو - مَ- دِه - تا- ..ی- رَم 11 اسم بحرش را فراموش کردم

        =             &nb= sp;      یک جمله ی معترضه: ببین این بدبخنی نیست  اسم بردن اندام بد نما= 606; به زبان مادر= 740; زشت و بی        =             &nb= sp;        تربیتی است . به ده ها کلک گویشی و نوشتاری متوسل میشیم تا وانمود کنیم آدمهای با ادبی هستیم.

        =             &nb= sp;      از یک طرف به زبان فارسی  افتخا= ;ر می کنیم از طرف دیگه با این کلک ها می زنیم تو سرش.

 در مورد نوشته ی دوم: قبل از خوندن نوشته ها گفتی سه نوشته در ارتباط باهم هستند.  بنظرمن  آوردن= ;  دو عنž= 9;ر        =             &nb= sp;          " کارمند بانک" و " 3000 سال " در دو نوشته ی اول برای انتقال=   این ارتباط کافی نبود. بنظر  =         =             &nb= sp;      می رسد  یک یا دو عنصر دیگر  می بایست اضافه شوند تا تکرا= 585; آنها این ارتباط را قو= 740; تر        =             &nb= sp;            =   می کرد. 

  در مورد نوشته ی سوم:خوب شد اشعار سعدی د= 585; باره  زن را    یکج&= #1575; آوردی  من اصلا ً نم&#= 1740; دونستم سعدی به        =             &nb= sp;            =          این اندازه یا زن   ضدیت  داشته.  فقط این دو سه تا شعروازش یاد= 05; بود

        =             &nb= sp;           زن ِ  خوب ِ  فرمانبر ِ     پا&#= 1585;سا        =             &nb= sp;      کند  مرد  ِ  درویش   را     پادشا

             =             &nb= sp;      بنی آدم  اعضای   یک   پیکرند        =             &nb= sp;      که در آفرین= 588;   ز یک   گوهرند

        =             &nb= sp;           چو عضوی به درد آورد روزگار        =             &nb= sp;  دگر  عضو ها  را   نماند    قرا&= #1585;

        =             &nb= sp;         با این حساب سعدی  با این نظراتش، بنی آدم را  فقط  مردها می دونسته.        =             &nb= sp;            =             &nb= sp;            =   لازم شد برم کلیاتشو  نگاهی بکنم.

        =             &nb= sp;        نکته آخر: گیج رفتن سر اصغر بخاطر شنیدن شعرنو  و پرت کردن قران توسط فخری خانم قبلا ً

        =             &nb= sp;         گفته بودی ک= 607; تو ایران  برای دوتا از بستگانت  اتفاق افتاده بود=

     نظ= ;ر 3

= 83;ر مورد نوشته ی اول:  از اعماق( بچه های اعما= 602;/ شاملو) دیالوگ/ مطلق ( مطلقا ً!) ازش خوشم نیامد اگه ما بتونیم        =             &nb= sp;             نمی دونم- گاهی لحن کتابی می شود/ حوض کم بود؟ اشعار بند تنبانی! به جای زیر شکمی.        =             &nb= sp;            =    قصیده ی حسی= 606; کرد شبستری؟ مِخمس. لحن یکنواخت است هنگام نقل قو= 604; افراد مختلف  

= 83;ر مورد نوشته ی دوم: لای قران باز می کرد./ یکدفعه. فخری خانم واکنش انقلابی اش توجیه نیست.  حادث مصنوعی        =             &nb= sp;           سه هزار سال ابر سیاه نباریده   این زمان از کجا می آید و بر کدام فرهنگ اندیشگر متک= 40;        =             &nb= sp;            =     است؟ &= nbsp; فرایند ترجمه/ =   مثال انجیل ترجمه لامارتین/ لوتریسم

= 83;ر مورد نوشته ی سوم: شما نظر س.= - ی. را / پاسخ می دهید. ساختار اثر سازمانن= 83; تر شود.

<= span style=3D'mso-spacerun:yes'>      نظر 4<= /o:p>

 در مورد نوشته ی اول: به  نظر من کار    خوب<= span style=3D'mso-spacerun:yes'>  بود ولی می شد هاتف همان آقای حسینی باشد. نقش هاتف در این جا

        =             &nb= sp;          چیست  تحلیل گر اس= 578; جایگاه او مش= 582;ص نیست

= 83;ر مورد نوشته ی دوم: در واقع فخری خانم به طور روبنایی = 608; لحظه ای نماز و غیره را کنار می گذار= 583; و چون سایه        =             &nb= sp;            مذهب در او ریشه کرده مجددا ً به آن روی می آورد

 در مورد نوشته ی سوم: در واقع اشاره ای است به شعرهای ضد زن سعدی که برای یاد آور= 740; بد نیست.

<= span style=3D'mso-spacerun:yes'>      نظر 5=

= 83;ر مورد نوشته ی اول: داستان قشنگی بود و بنظرم خوب از عهده اش برآمده ای. فقط هاتف زیا= 583; جا نیفتاده بود.

        =             &nb= sp;        هی کلک : از تو بعید بود!

= 83;ر مورد نوشته ی دوم: نگاه انتقادی بود- اما بجای فخر= 740; خانم شاید اگ= 585; زری خانم بود و تجربه ی منتفدانه ی دیگری        =             &nb= sp;            هم داشت ، بیشتر این تحول طبیعی ت= 585; بنظر می رسید.!<= o:p>

        =             &nb= sp;            =             &nb= sp;  

= 83;ر مورد نوشته ی سوم: برگزیده های خوبی بود= 548; ولی نویسنده هیگچونه حرف= 40; غیر از نقل قول نزده است

 

 =

 =

www.perslit.com

 <= /p>

------=_NextPart_01C90C82.472B9490 Content-Location: file:///C:/C9021148/f.kherad.AzAmaagh_files/image001.gif Content-Transfer-Encoding: base64 Content-Type: image/gif R0lGODlhAgAmA3cAMSH+GlNvZnR3YXJlOiBNaWNyb3NvZnQgT2ZmaWNlACH5BAEAAAAALAAAAQAB ACQDgAAAAAAAAAIajI+py+0Po5y02ouz3rz7D4biSJbmiabqyhUAOx== ------=_NextPart_01C90C82.472B9490 Content-Location: file:///C:/C9021148/f.kherad.AzAmaagh_files/image002.gif Content-Transfer-Encoding: base64 Content-Type: image/gif R0lGODlhAgD2AncAMSH+GlNvZnR3YXJlOiBNaWNyb3NvZnQgT2ZmaWNlACH5BAEAAAAALAAAAQAB APQCgAAAAAAAAAIajI+py+0Po5y02ouz3rz7D4biSJbmiabqVAAAOw== ------=_NextPart_01C90C82.472B9490 Content-Location: file:///C:/C9021148/f.kherad.AzAmaagh_files/image003.gif Content-Transfer-Encoding: base64 Content-Type: image/gif R0lGODlhAgCiAncAMSH+GlNvZnR3YXJlOiBNaWNyb3NvZnQgT2ZmaWNlACH5BAEAAAAALAAAAQAB AKACgAAAAAAAAAIYjI+py+0Po5y02ouz3rz7D4biSJbmiSoFADs= ------=_NextPart_01C90C82.472B9490 Content-Location: file:///C:/C9021148/f.kherad.AzAmaagh_files/image004.gif Content-Transfer-Encoding: base64 Content-Type: image/gif R0lGODlhAgAWAXcAMSH+GlNvZnR3YXJlOiBNaWNyb3NvZnQgT2ZmaWNlACH5BAEAAAAALAAAAQAB ABQBgAAAAAAAAAIOjI+py+0Po5y02ouz3gUAOw== ------=_NextPart_01C90C82.472B9490 Content-Location: file:///C:/C9021148/f.kherad.AzAmaagh_files/image005.gif Content-Transfer-Encoding: base64 Content-Type: image/gif R0lGODlhDABDAncAMSH+GlNvZnR3YXJlOiBNaWNyb3NvZnQgT2ZmaWNlACH5BAEAAAAALAIAAQAI AD8CgAAAAAAAAALzhGN5msjgWFSzPXjrehrzDH6iFJIjVaKntW7mq8Ks7Mb2fNf4rvce/csFeUNf 55giIlvF5hL4FEaVSWPVeZ1amVosNwv+iqFh8lhaRp+p6635rYaz5e64fX6v4/f6vpf+lxfIN+jX dZhGiNhW2LgI+CgYqZhoWOl4OWnJqInJmQn6KQoZSjoqWYp6Srm6afqqCssq6xprO3tbi7ur2+tJ +5sbzDvs23mcSozcWty8DPwsHK2cbFztfD1tzayNzZ0N/i0OHU4+Ll2Ofk69vm3+rg7PLu8ebz9/ X4+/r9/vDR8goMCAEAY6MBhhIAWBEjQQNFAAADs= ------=_NextPart_01C90C82.472B9490 Content-Location: file:///C:/C9021148/f.kherad.AzAmaagh_files/image006.gif Content-Transfer-Encoding: base64 Content-Type: image/gif R0lGODlhDAC3AHcAMSH+GlNvZnR3YXJlOiBNaWNyb3NvZnQgT2ZmaWNlACH5BAEAAAAALAIAAQAI ALMAgAAAAAAAAAJ5hGN5msjgWFSzPXjrehrzDH6iFJIjVaKntW7mq8Ks7Mb2fNf4rvce/csFeUNf 55giIlvF5hL4FEaVSWPVeZ1amVosNwv+iqFh8lhaRp+p6635rYaz5e64fX6v4/f6vpf+lxfIN+jX FRWQqJgIsejgGLFIoSihwWhQAAA7 ------=_NextPart_01C90C82.472B9490 Content-Location: file:///C:/C9021148/f.kherad.AzAmaagh_files/filelist.xml Content-Transfer-Encoding: quoted-printable Content-Type: text/xml; charset="utf-8" ------=_NextPart_01C90C82.472B9490--